14 December 2013

SAMBUTAN MAULIDUR RASUL

Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Unit Pemakanan dan Dietetik pada tahun ini diraikan seperti tahun-tahun yang lepas. Semua staf dan pegawai tidak ketinggalan memeriahkan majlis.  Pada kali ini, majlis tersebut telah diadakan pada 5 Februari 2013, hari Selasa di ruang sajian Unit Pemakanan.

  Majlis bermula sekitar jam 12 tengah hari, pada waktu rehat. Majlis didahului dengan ucapan ringkas daripada Tn. Hj Zulkifli Awang, Timbalan Pengarah UPD. Beliau memberikan pengharapan yang tinggi terhadap perkembangan Unit Pemakanan dan kerjasama sepasukan yang tinggi.

MAJLIS MAULIDUR RASUL

 Kemudian, bagi memberkati majlis, bacaan selawat diadakan. Bacaan ini diketuai oleh beliau, Tn. Hj Zulkifli Awang, Timbalang Pengarah UPD sendiri. Bacaan selawat berlangsung kira-kira setengah jam sebelum majlis diteruskan lagi dengan agenda yang lain.

  Kesempatan ini diambil untuk mengumumkan mengenai tiga orang staf yang bakal menunaikan Umrah tidak lama lagi. Sumbangan diberikan dari Tabung Kebajikan UPD sebagai tanda peringatan dan doa selamat dibaca. Tiga orang staf yang bertuah itu ialah Tn Hj Zulkifli Awang, Pn Siti Azima Awang dan En Azhar Mustapha.

 Majlis selesai dengan makan tengah hari.
 
KHUSYUK MENDENGAR KATA-KATA ALUAN DARI KETUA UNIT



PEMBAHAGIAN CENDERAHATI
 
 








 


No comments: